Usługi IT

Nasze usługi skierowane są dla firm i osób prowadzących działalność gospodarczą, którzy nie są zadowoleni z działania swojej infrastruktury informatycznej, lub konkretnych jej elementów.
Oparte są o diagnozę, która to pozwala na opracowanie planu działań dokładnie dopasowanych do Państwa potrzeb, w przeciwieństwie do formuły „dla każdego to samo”.

Wspomnianą diagnozę przeprowadzamy podczas naszych pierwszych wizyt w Państwa firmie by dokładnie   zrozumieć   problemy,   oraz   potrzeby   związane   z   wykorzystaniem   sprzętu   i oprogramowania informatycznego do prowadzonej działalności.

Nasze usługi dają gwarancję niezawodności oraz szybkiej reakcji na Państwa problemy.

Outsourcing  informatyczny  to usługa   polega  na  powierzeniu   naszym   specjalistom  z   Działu Wsparcia   Technicznego   niektórych   lub   wszystkich   zadań   związanych   z   infrastrukturą informatyczną   w   skład   której   wchodzi   konfiguracja   sprzętu,   opieka   nad   systemami informatycznymi,   serwis   w   przypadku   awarii,   konfiguracja   oraz   tworzenie   wewnętrznej   sieci komputerowej, pomoc przy modernizacji oraz doborze właściwych urządzeń i oprogramowania, tworzenie stanowisk komputerowych oraz wiele innych. Zakres świadczonych usług, gwarancje jakości oraz odpowiedzialności reguluje umowa.

Umowa serwisowa, którą podpisujemy z klientami, zapewnia m.in. szybki czas reakcji naszego serwisu oraz regularną diagnostykę sprzętu i oprogramowania. Umowy serwisowe zawieramy na czas nieokreślony, co daje Państwu gwarancje niezależności.

Zalety obsługi informatycznej przez firmę zewnętrzną:

  • otoczeni są Państwo odpowiednią opieką, a działania informatyczne są realizowane przez specjalistów w branży,
  • każdemu klientowi firmowemu przypisujemy opiekuna klienta, dzięki czemu rozmawiają Państwo z jedną osobą, która jest odpowiedzialna za kontakt z Państwem i doskonale zna Państwa sprawę,
  • zatrudniając firmę do obsługi informatycznej korzystają Państwo nie tylko z wiedzyopiekuna klienta, ale także z wiedzy całego zespołu specjalistów,
  • stabilność opieki nad sprzętem firmowym: inwentaryzujemy sprzęt, konfigurujemy, naprawiamy,
  • prowadzimy audyty firmowe,
  • brak kosztów i problemów związanych z zatrudnieniem, urlopami, L4, szkoleniamipracowników działu IT,
  • brak kosztów związanych z wyposażeniem stanowiska pracy (komputer, telefon, samochód i inne narzędzia niezbędne do pracy),
  • brak nieefektywnego wykorzystania czasu – przyjeżdżamy, rozwiązujemy zgłoszenie i za ten czas faktycznie się rozliczamy. Czas taktujemy co 30 minut,
  • infolinia biznesowa,
  • szybki czas reakcji od 2 do 24 godzin od zgłoszenia (w zależności od umowy),
  • wprowadzamy pionierskie rozwiązania IT.

Oferujemy również naprawę komputerów stacjonarnych, laptopów oraz urządzeń dodatkowych (drukarek, skanerów, monitorów). Naprawiamy także płyty główne. Wymieniamy uszkodzone podzespoły, przeprowadzamy modernizacje komputerów i czyszczenie. Wymieniamy matryce w laptopach. Prowadzimy także doradztwo przy zakupie i sprzedaż akcesoriów komputerowych.

Oferujemy sprzedaż i instalację legalnego oprogramowania, w tym systemów operacyjnych dobranych do Państwa potrzeb. Wykonujemy testy legalności oprogramowania oraz instalujemy wybrane aplikacje na życzenie klienta.

  • serwis i naprawa komputerów stacjonarnych i laptopów,
  • instalacje systemu operacyjnego/formatowanie,
  • instalacja drukarek, skanerów i innych urządzeń dodatkowych,
  • wyszukiwanie i usuwanie złośliwego oprogramowania/wirusów,
  • tworzenie i konfiguracja sieci domowej (Wi-Fi, LAN, drukarki),
  • możliwość zamówienia serwisu do domu klienta,
  • monitoring,
  • odbiór zużytego sprzętu komputerowego i urządzeń dodatkowych (drukarek itd.),
  • system automatyki domowej „inteligentny dom” (zastosowanie automatyzacji urządzeń: czasowe rolety, programowanie oświetlenia, podłączenie z inteligentnym alarmem i alertem do wybranego punktu ochrony, urządzenia włączające i wyłączające się na życzenie itd.).